søndag 3. november 2013

Søndag igjen

Nok en helg er over. Denne helgen har vært avslappende og fin. Jeg har kun gjort ting jeg har hatt lyst til - som å sy, gå på besøk til gode naboer, lese om baby og fødsel, gå på tur med verdens beste søster og lage mat til verdens beste mann.


I dag hadde jeg tenkt å begynne på neste syprosjekt, men det ble litt lesing, baking av naanbrød og kyllinggryte til kvelds i stedet. Det var forresten utrolig kjekt å se tilbakemeldingene på lappeteppet! 



I morgen skal jeg på kurs igjen etter jobb. Jeg planlegger å gå litt tidlig fra jobb og kjøre innom på Barnas Hus for å hente "Tripp Trapp-stolen" som jeg kjøpte forrige uke. Jeg tror også jeg skal benytte meg av en av rabattkupongene jeg fikk etter babykvelden og kjøpe stellebord i morgen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar