tirsdag 19. november 2013

Unntakstilstand volume II

I sommer erklærte jeg unntakstilstand på grunn av fantastisk vær. I dag er det unntakstilstand av andre grunner. Det er ikke ofte vi spiser "take away"-mat, men i dag har vi gjort det. Etter nok en natt med lite og dårlig søvn og en lang dag på kurs, orket jeg rett og slett ikke tanken på å lage middag.


Løsningen ble å kjøpe kinamat på vei hjem fra kurs. Det ble både vårruller, kylling i karri og biff chop suey. Etter middag har J og pusen sovet middag, men i håp om å få sove i kveld, har jeg holdt meg våken. 


Ellers har jeg sett Masterchef fra i går og kost med pusen. Nå holder den snille mannen min på å skifte på sengen, mens jeg ligger på sofaen. Nå tror jeg faktisk jeg skal ta meg litt is til kvelds også - er det unntakstilstand, så er det unntakstilstand. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar