tirsdag 5. november 2013

Du vet du er gravid når

..du får tårer i øynene av "The Big Bang Theory". Jeg pleier i hvert fall ikke å gråte av denne serien, og egentlig ikke av noen andre serier heller - men det har vel kanskje forekommet, for eksempel når Carrie og Aidan i "Sex and the City" slo opp for siste gang. Jeg kan fremdeles ikke forstå at hun kunne velge "Big" over Aidan!


Uansett, dagens "Big Bang"-episode var nok litt mer romantisk enn vanlig. Først laget Howard sang til Bernadette i anledning jubileet for deres første date, så delte Penny og Leonard et romantisk øyeblikk, og når Sheldon sa til Amy at han ville kysse henne på munnen, ble det rett og slett for mye for meg. Det viste seg selvfølgelig at Amy bare dagdrømte - noe annet ville jo ha vært helt urealistisk.


Sånn ellers har jeg i dag vært på kurs igjen - nest siste samling før eksamen i desember. Når jeg kom hjem, sovnet jeg på sofaen. Når jeg våknet to timer senere var TV Norge-kvelden i gang, så dette har vært en særdeles lite produktiv kveld..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar