søndag 10. november 2013

Farsdag

Hva gir man til en mann som har alt han trenger og vel så det? Jeg og søsteren min sliter like mye - til jul, bursdag og farsdag. Hva skal vi gi til pappa??

I år bestemte vi oss for å gjøre det enkelt. Vi ville ramme inn et bilde av oss selv som han kan ta med seg offshore. I tillegg bestemte jeg meg for å lage italienske makroner.


Jeg sjekket blekknivået på printeren, men når jeg skulle skrive ut bildet i dag, ble det bare rot allikevel. Til slutt hadde vi valget mellom å gi han et rosa bilde eller et veldig dårlig svart/hvit-bilde. Valget falt til slutt på et rosa bilde - med lovnad om at han skal få et i normale farger senere...


Makronene ble heller ikke slik jeg hadde tenkt, så dette var nok ikke dagen for hjemmelagde gaver. Heldigvis er det tanken som teller! Vi får tenke ut en skikkelig god julepresang.. :-)

Kortet er forresten laget av et bilde der jeg og Gina ser på hverandre. Bildet er redigert slik at det ser ut som en skisse.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar