fredag 22. november 2013

Gravid uke 36

Da var det fredag igjen og jeg har kommet til uke 36 i svangerskapet. Ifølge Babyverden er minien nå 2700 g og 44 cm i full lengde. Det er i hvert fall ingen tvil om at det begynner å bli fullt inni magen min nå.


Denne uken har vært litt tung og jeg har virkelig slitt med nattesøvnen, i tillegg til at jeg har stresset en del på jobb. I natt var intet unntak. Jeg våknet og gikk på do. Planen var å bare legge seg til å sove igjen, men jeg fikk ikke sove. Når jeg så på klokken var den halv fire. Jeg tenkte at da skulle jeg nå i hvert fall sove noen timer til - men den gang ei. Når klokken var fem, bare stod jeg opp. Jeg tok meg god tid og var på jobb klokken kvart over seks. 

Dagen i dag har vært bra og jeg føler virkelig at jeg nærmer meg målstreken på jobb. Jeg har vurdert å jobbe litt i helgen for å komme helt a jour, men har bestemt meg for å la være. Jeg har tre dager neste uke, og det jeg ikke får gjort på de dagene, får etterfølgerne mine ta seg av. 


Bildene tok jeg når jeg kom hjem fra jobb og så frem til en lang middagshvil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar