fredag 15. november 2013

Gravid uke 35

F R E D A G ! Nok en uke har kommet og gått. Ifølge Babyverden er minien nå 2500 g og 42 cm i full lengde. De skriver også at det er viktig for mor å lade batteriene, og ikke bruke opp det man har av oppsparte krefter. Jeg vet ikke om jeg er så god til det. Jeg prøver selvfølgelig å ikke ta på meg for mye, men jeg kjenner presset for å fullføre alt jeg har på gang før permisjonen starter. 


I går jobbet jeg overtid for å få ferdig en viktig rapport og i dag har jeg stresset skikkelig på jobb. Vi hadde en liten krise, som kunne blitt stor, men jeg fikk avverget den. Det føltes godt og jeg er jo i veldig god form nå, så jeg tror det går greit, jeg :-)


Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har det såpass bra som det jeg har nå. Jeg må si at jeg hadde mine tvil når bekkenløsningen stod på som verst. Så til eventuelle andre som er gravid og i dårlig form: ikke mist motet. Alle mine gravideplager har kommet og gått gjennom hele svangerskapet, og at bekkenløsningen skulle så og si forsvinne, hadde jeg aldri trodd, men det har altså skjedd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar