torsdag 21. november 2013

Retail Therapy

Etter shoppestoppen min har jeg egentlig vært ganske flink til å ikke shoppe så mye. Eller det vil si jeg har jo shoppet MYE i det siste, men det er jo babyting det går i. I dag har jeg derimot shoppet til meg selv. 


Jeg har jo slitt litt med søvnen i det siste, men i natt har jeg faktisk sovet som en stein fra cirka klokken elleve til J gikk i dag tidlig klokken halv syv. Jeg våknet verken av hans eller min vekkerklokke, og det tror jeg aldri har skjedd før, så det tyder vel på at jeg var litt sliten.. Jeg bestemte meg derfor for å gå litt tidlig fra jobb og shoppe litt på vei hjem. 


Jeg har kjøpt en klokke til babyrommet, morgenkåpe, pyjamas, sokker og amme-BH til fødebagen, to kjoler, ett smykke og et belte til meg selv - og så kunne jeg ikke motstå denne kjolen til minien. I tilfelle hun er på plass til jul- eller nyttårsaften :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar