lørdag 3. august 2013

Halvveis!

I dag er jeg i uke 20(+1), dvs halvveis i svangerskapet! Det føles deilig å endelig være kommet såpass langt på vei. Det er fint å se magen vokse og det er nå helt naturlig å si det til folk, selv om jeg fremdeles har en del bekymringer. Det er vel en del av foreldrerollen, så det er vel bare å venne seg til det.

Magemessig synes jeg nesten at jeg merker at den blir større for hver dag som går - og det blir den vel for så vidt. Ifølge Babyverden er den lille jenta vår nå 25 cm og 325 g.


Sånn ellers kom min snille mamma på besøk i dag, og hun hadde med seg noen fine pynteting til huset. Jeg har brukt mye sommerfugler i interiøret, så hun hadde med en vase og en liten krukke med sommerfugler på. I tillegg hadde hun med seg en vase og en telysholder med fugler på.



Jeg hadde noen fugler fra før som jeg har brukt på spisebordet, så disse passer jo perfekt sammen med de. Hun foreslo at jeg kunne ha de ute, men foreløpig har jeg bare plassert de i stuen. Blomstrene fikk jeg av en venninne forrige uke, og de er like fine enda! 


Jeg tror pyntetingene er kjøpt på Skeidar, hvis noen lurer :-)


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med den lille på vei! Jeg er selv 25 uker på vei i morgen. For en spennende tid :D

    Jeg likte så godt bordet ditt. Hvor er det fra?

    Hilsen Maria

    SvarSlett
  2. Tusen takk, og gratulerer til deg også! Bordet er fra IKEA, kjøpt for to år siden :-)

    SvarSlett