fredag 16. mai 2014

STOKKE Prampack

Da vi bestemte oss for å reise til Praha googlet jeg litt for å finne ut hvordan andre hadde gjort det med vogn og bilsete. Jeg er veldig fornøyd med vognen vår, og jeg ville nødig sende den kun innpakket i plast. Prampack kom fort opp som et alternativ. 


Jeg googlet enda mer for å finne ut om det var plass til vår store Emmaljunga Mondial i en slik Prampack. Det fant jeg ut at det var, men enkelte mente at man måtte legge sammen bagen for å få plass til den. 

Da jeg kom hjem med den relativt små oransje Prampack-rullen, var vi begge ganske spent på hvordan dette ville gå. J gjorde en testpakking mens jeg og mini lå på gulvet og fulgte med.


 
Det gikk over all forventning. Han fikk enkelt plass til både vogn og bilsete. Det gikk fort å pakke alt og det var enkelt å rulle den sammen igjen. Han tok av hjulene og la de i understellet og han tok av kalesjen og la den i bagen. Bilsete satte han oppi bagen.





Det ble en ganske svær pakke, men siden det er hjul og flere håndtak på Prampacken, var den enkel å håndtere. Da vi var fremme i Praha og hentet pakken, hadde den fått flere tydelige skraper, men vognen inni var like fin.



Tommel opp for Prampack!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar