søndag 25. mai 2014

Goboken

Mini har nå vært medlem av bokklubben Goboken i noen måneder. Jeg skal innrømme at det ikke hadde falt meg inn å begynne å lese til henne da hun var tre måneder, men da jeg prøvde det, merket jeg fort at hun likte det.

Goboken sender èn pakke i måneden hvis ikke du avbestiller den, og hver pakke koster cirka 200 kr. De tilpasser innholdet i pakken til alderen til barnet og når hun blir eldre kan vi selv tilpasse innholdet utifra interessene hennes. 


Til nå har vi fått en velkomstpakke som inneholdt litt leker i tillegg til bøker, og noen pakker som inneholdt alt fra lukebøker, bøker om søvn og eræring og en tøybok som kan tas med i bad.



Jeg hadde egentlig tenkt at "nå har vi nok bøker for en stund", men neste gang får vi en musikkpakke og siden mini også er veldig glad i at jeg synger, gleder jeg meg til den kommer. Den skal inneholde en CD med kjente barnesanger, en tilhørende bok, forslag til bevegelser man kan gjøre til sangene og en annen bok med lyder.


En annen liten detalj som jeg synes er positiv er at hvis du skulle være så uheldig å glemme å betale en regning *ammetåke*, får du en hyggelig påminnelse på mail i stedet for en purring med purregebyr og hele pakken.

Tommel opp for Goboken - moro for både mor og barn :-)

2 kommentarer:

  1. Er selv veldig fornøyd med Goboken, har hatt det nå i over et år, men har hatt noen pauser innimellom. Det synes jeg er veldig greit hos Goboken, at det er lett å utsette og avbestille :) Så er det så fint at alle bøkene kommer med tykke sider, og passer til den alderen barnet er :)

    SvarSlett