lørdag 31. mai 2014

Takkekort fra Kortshop

Jeg har ved flere anledninger bestilt kort fra Kortshop.no. Nå har jeg endelig fått somlet meg til å bestille takkekort fra dåpen. Jeg har alltid vært fornøyd med produktet og servicen deres, men nå synes jeg de har hevet seg enda et hakk.


Bestillingen var pakket på en slik måte at det var gøy å åpne pakken. Til og med konvolutten var ekstra fin. Inne i pakken lå det en hilsen fra Kortshop med ønske om en flott vår der de også ba om at jeg fortalte det videre hvis jeg var fornøyd.

Som dere sikkert skjønner er jeg veldig fornøyd. Kortene lå i en fin eske, og de var som alltid kjempefine. Jeg kan trygt anbefale Kortshop til andre som trenger takkekort eller invitasjoner. De har mange varianter å velge mellom, og de gjør gjerne tilpasninger hvis du ber om det.


Min erfaring er at de er kjapp både med å lage eksempelet som du må godkjenne, trykking og forsendelse. Jeg bestilte takkekortene mine i helgen, godkjente bestillingen på mandag og fikk kortene i posten på torsdag. 


 Tommel opp for Kortshop.no!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar