lørdag 17. mai 2014

Hurra for 17. mai

..og vår nye flaggstang! Den kom opp i går ettermiddag og bildet er fra i går. I dag har vi selvfølgelig heist flagget.


Flaggstangen er en gave fra min Bestemor og den har vært planlagt siden vi bygget huset, men ikke akkurat førsteprioritet å få på plass. I år hadde J lovet meg flaggstang til 17. mai, så da ble det det.

Kjolen under har jeg sydd selv! Mønsteret og stoffet har jeg kjøpt på "Stoff&Stil". Det er første gang jeg syr noe etter en "profesjonell" oppskrift, og det var ikke helt ukomplisert, men jeg er da ganske fornøyd med resultatet. 



Kjolen er litt for stor til henne, så jeg har lagt til silkebåndet selv slik at vi kan justere livvidden. Hennes antrekk for morgendagen (dette er et forhåndsskrevet innlegg) er altså klart, men det er ikke mitt enda. Med tanke på at klokken er 23.00 16. mai og jeg skal være klar klokken 08.00 i morgen, er det vel på tide å finne ut av det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar