mandag 5. august 2013

Enkel pastasalat



Jeg har tidligere innrømmet at jeg ikke alltid er like flink å lage middag når ikke J kommer rett hjem etter jobb, men i dag skal jeg dele enda en oppskrift på en enkel middag man fint kan lage til en person, eller flere for den saks skyld.

Hvis du vil lage min enkle pastasalat for èn, trenger du:


  • Pølse
  • Pasta
  • 1 blad isbergsalat + ½ tomat + ¼ agurk + ¼ rødløk + ½ avokado + ¼ spisspaprika + 2 ss rømme + litt salt og pepper
  • 1 skive + kryddersmør


Start med å koke opp vannet til pastaen, og kok deretter pastaen etter anvisning på pakken.


Skjær opp alle ingrediensene til salaten og bland med rømme, salt og pepper.


Stek pølse og skive på grillen. Man kan selvfølgelig variere med andre typer kjøtt, som for eksempel kylling, bogskinke eller spekeskinke, men i dag var det nå pølse jeg hadde i kjøleskuffen.



Skjær opp pølsen og tilsett den i salaten sammen med pastaen. 

Ellers savner jeg det fine været vi hadde for noen uker siden og mimrer tilbake med disse bildene:


 Krysser fingrene for at høsten ikke har kommet for godt her på vestlandet..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar