mandag 26. august 2013

Den første kjolen

På den siste kvelden vår i Spania spiste vi middag i gamlebyen i Benidorm. På vei til restauranten gikk vi forbi en babybutikk som jeg og mamma bare måtte inn i. Pappa og J gikk i forveien til restauranten mens vi kikket på kjoler og sammen plukket ut en favoritt.


Mamma kjøpte denne nydelige kjolen med en liten bolero og lue til babyen. Den kommer nok til å passe utover våren. Kanskje kan hun bruke den i pappaen sin 25-årsdag, tantens 17-årsdag eller bestefars 55-årsdag. Fin kommer hun i hvert fall til å bli, uansett anledning :-)


Jeg hadde allerede kjøpt disse skoene en dag jeg og J var på babyshopping. Eller jeg var på shopping, J kjedet seg og betalte det jeg hadde plukket ut til slutt...fin ordning det :-)


Hun kommer til å bli så fin!


5 kommentarer: