torsdag 25. juli 2013

I grow humans!

Jeg hadde egentlig bare tenkt å legge ut en oppskrift i dag, men så skjedde det noe helt UTROLIG før i dag. 


Jeg satt i kontorstolen min på jobb og strakk meg for å belaste bekkenet litt annerledes. Jeg hadde begge hendene på magen og plutselig kjente jeg en ørliten bevegelse under den ene hånden. Jeg trodde ikke helt på at det kunne være babyen, men jeg skubbet litt forsiktig i magen. Jammen fikk jeg ikke et skikkelig spark tilbake! Jeg kvapp så grådig at jeg rykket hånden til meg - DET ER NOE I MAGEN MIN! 


Jeg har jo selvfølgelig visst at det er noe der, og jeg har jo kjent litt liv de siste ukene, men dette var helt SYKT! Det var akkurat som det gikk opp for meg der og da. Det fikk meg til å tenke på Jona som skriver bloggen "Tyskertøsa". Hun hadde riktignok komt litt lenger i svangerskapet enn meg da hun skrev: "I grow humans. What's YOUR superpower?", men slik følte jeg meg - nesten som en superhelt.



PS - jeg vurderte å tre en underbukse utenpå klærne for å illustrere poenget enda tydeligere, men en voksen dame som leker Supermann på bloggen sin, er vel egentlig flaut nok i seg selv... ;-P

1 kommentar:

  1. Haha! Superlisa! Eg heia på underbukse utapå! :)

    SvarSlett