mandag 8. juli 2013

Comeback

Nesten ett år har gått siden forrige oppdatering på bloggen. Mye har skjedd, og i det siste har jeg tenkt en del på å begynne å blogge igjen. Da vi bygde huset brukte jeg mye tid på nettet for å samle inspirasjon, og både jeg og J tenkte at det ville være fint å dokumentere prosessen i en blogg som vi kunne se tilbake på når som helst. To år etter huset stod ferdig er det definitivt fint å ha bloggen å bla seg bakover i. Jeg føler også at jeg kan stå inne for det som er lagt ut, selv om ikke alt er like interessant kanskje..

Nå er vi inne i en ny spennende periode. Jeg bruker mye tid på internett for å lese meg opp på hva vi har i vente, og jeg tenker igjen at det vil være fint å dokumentere prosessen da dette er noe vi bare kommer til å oppleve en gang i livet. Vi venter nemlig vårt første barn i desember! Vi kommer forhåpentligvis til å få flere barn også, men denne gangen er alt nytt, og litt skummelt.

Graviditeten var i aller høyeste grad planlagt og de to strekene var svært godt mottatt når de endelig kom til syne. Det var fremdeles svært tidlig i svangerskapet og strek nummer to var ikke helt tydelig på den første testen, men på test nummer to var det ingen tvil – vi var endelig gravid!

Før vi giftet oss tenkte jeg at vi ikke hadde det så travelt med å bli gravid og at vi skulle ta det litt ”som det kommer” når bryllupet var overstått. Sommeren 2012 var fantastisk – vi var nygift og alt var bra. Når høsten kom var fremdeles alt bra, men plutselig var det noe som manglet. Jeg hadde plutselig SÅ lyst på et barn. Det er helt utrolig hvor fort slike ting endrer seg. Vinteren kom og gikk uten at noe skjedde og jeg begynte nesten å bli bekymret for om noe var galt. Heldigvis var det ikke det, og nå venter vi altså barn – på selveste julaften. Timingen kunne sånn sett vært bedre, men fødselsdatoen betyr tross alt ingenting i det lange løp. Det viktigste er at vi endelig får barnet vi har ønsket oss <3



Denne gangen kommer jeg til å blogge litt om alt som opptar meg, når det opptar meg. Det vil nok si at jeg kommer til å blogge om svangerskapet, huset, hagen, mat, interiør, livet generelt og kanskje til og med noen ”outfits” – litt mer personlig enn tidligere, altså. Så får vi se hvordan det går og hvor lenge jeg holder på :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar