fredag 19. juli 2013

Det er sommer, det er sol

..og jeg har en liten jente i magen! For en avslutning på en regnfull og grå uke - solen er endelig tilbake og jeg skal bli mamma til en liten jentebaby!

 
 
Klar for UL

Jeg er sikker på at vi hadde blitt like glad om det var en gutt, men når hun sa at det var en jente, føltes det bare så utrolig riktig. Selvfølgelig er det en jente og jeg gleder meg sånn til å treffe henne! Hun sparket mye med bena og vi fikk til og med et lite vink fra den lille jenta vår <3 

Så glad etter UL!

De gikk ut i fra målene fra den første ultralyden, men beregnet termin til 22. desember. Det vil si at jeg i dag er i uke 18. Tenk at vi snart er halvveis - jeg husker hvor uendelig lenge det virket til uke 18 og ultralyd, og nå er vi der. Før vi vet ordet av det sitter vi her med jenta vår og lurer på hvor tiden ble av. Denne uken er jeg forresten ganske sikker på at jeg har kjent noen små livstegn fra den lille mageboeren - så deilig <3



8 kommentarer: