fredag 14. februar 2014

Valentines day

I dag har vi feiret "alle hjerters dag" på relativt lavt nivå. Med det mener jeg at vi begge har kjøpt blomster og sjokolade til den andre, men at dagen ellers har vært stort sett som en hvilken som helst annen fredag. Heldigvis elsker jeg de vanlige fredagene våre.


Vi lager alltid noe godt til kvelds i stedet for å spise vanlig middag på fredager. I dag har vi hatt foccacia, aioli og mye god ost og tilbehør. Jeg vurderte også å ta meg et lite glass rødvin, men jeg fikk ikke timet ammingen godt nok, så det ble Pepsi Max i stedet. Jeg hadde også tenkt å pynte meg litt for anledningen, men det ble til slutt ikke prioritert.

 
Mini gynget i den nye vippestolen sin mens vi spiste. Nå har hun også spist, og ligger å koser på pappas bryst mens jeg blogger.

Jeg gjorde det enkelt og gikk for tre røde roser og Freia Sjokoladehjerter.


J tok han som vanlig helt ut og kom hjem med en svær bukett av nydelige nelliker. Buketten er hjerteformet og pyntet med tre små hjerter. Begge bukettene er selvfølgelig laget av Blomsterverkstaden


 Håper alle har en like fin fredag som oss - om dere feirer Valentines, eller ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar