torsdag 6. februar 2014

Supersvogeren til unnsetning!

Jeg hadde egentlig begynt å akseptere at bildene på bloggen var borte og jeg hadde så godt som bestemt meg for å oppdatere hvert innlegg manuelt. Jeg spurte svogeren min om han kunne se på det rett etter at jeg oppdaget hva som hadde skjedd, men i går hadde jeg bearbeidet saken såpass i hodet mitt at jeg sikkert ikke hadde mast på han, om han ikke hadde tatt kontakt selv.

Han og søsteren min kom bort til oss og jeg forklarte hva jeg hadde gjort. Han sa at han var litt skeptisk til om han klarte å fikse det, men han fikk jobbe i fred i en times tid mens vi andre så på alternative planløsninger for huset som han og søsteren min planlegger, og jammen fikk han ikke ordnet det!

Det er vel unødvendig å si hvem som er helten min for øyeblikket? Jeg ble så lettet! Bloggen er i orden og jeg slipper å bruke timesvis på å legge inn alle bildene på nytt. Hvordan jeg liksom skulle fått tid til det, vet jeg ikke...

Så tusen takk til Mr.O for at han reddet bloggen!

I dag skal jeg, mini og pappan min på besøk til besteforeldrene mine, og så håper jeg å få tid til en liten tur før J kommer hjem. Bildene er fra tirsdag når vi var på småbarnstreff igjen. Treffet har blitt avlyst de andre gangene, så vi hadde kun vært der den ene gangen. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gå nå på tirsdag, men så fikk jeg en melding av en av de andre mammaene på facebook, og da ombestemt jeg meg.


Denne gangen var vi enda færre enn forrige gang og det passet meg egentlig fint. De fleste andre babyene var også ganske små, så det ble mest masing oss mødrene imellom.

1 kommentar:

  1. Oi! Så flott at bildene er tilbake! Skjønner godt at du har annet å bruke tiden på. :-)
    E

    SvarSlett