onsdag 26. februar 2014

Genial stelleveske

Jeg har en Storksak Gigi-stelleveske som jeg er kjempefornøyd med. Den er enkel å organisere siden den har utrolig mange rom og lommer. Når den ikke er i bruk, står vesken i entreen vår.


Vesken er alltid pakket og klar til bruk. Lommene i hovedrommet inneholder bleier, gulpeklut og stelleunderlag - både det som fulgte med vesken og en flanellklut.


I tillegg har jeg en mappe med engangskluter og en pakke våtservietter, i tilfelle jeg ikke har tilgang på vann. I hovedrommet er det også to små lommer hvor jeg har en rull med poser til brukte bleier, ammeskjold og smokk (selv om vi sjelden får bruk for de to sistnevnte). Det er også en stor lomme hvor jeg har litt papirer og greier.



Vesken har også to store rom i tillegg til hovedrommet. Som om ikke det var nok, har også hvert av disse rommene lommer i ulike størrelser og en krok hvor man kan feste ting som vanligvis forsvinner i en rotete veske.



I et av siderommene har jeg blant annet et klesskift. Posene til klær og engangskluter har jeg kjøpt på ebay. Settet bestod av fire poser i ulike størrelser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar