søndag 9. februar 2014

Min første morsdag

I dag har vi feiret min første morsdag. Feiringen startet allerede i går med en sinnssyk bukett. Laget av Blomsterverkstaden, selvfølgelig. 


I dag startet dagen i sengen sammen med de to J'ene mine og utfor på TVen. Jenny var smørblid og gav meg den beste starten på dagen jeg kunne bedt om. J stod opp kom tilbake med to gaver fra Jenny. I den ene var det masse sokker - siden jeg plutselig har måttet hive nesten alle sokkene mine grunnet hull - og litt snop. I den andre var det en DAB-radio til badet.

Vi fortsatte dagen med en diger frokost. J laget speilegg og bacon. Jeg bestilte ett rundstykke med speilegg og bacon og ett med ost - det jeg mente var ett halvt av hver, og jeg forstår jo at det kunne misforstås...




Vi skulle få besøk av min og hans familie klokken fire, og når klokken begynte å nærme seg tolv begynte jeg å bli stresset siden huset fremdeles så ut som på bildene jeg la ut i går. J derimot hadde all verdens med tid, noe som resulterte i en litt småsur mamma. Vi fikk til slutt gjort alt før gjestene kom, men dusjen jeg hadde planlagt, utgikk..


Etter et koselig kaffibesøk, ble dagen avsluttet med litt familiekos. Tante Gina er fotograf.




Nå går J og bærer mini på armen, mens jeg nyter en sjelden øl og blogger :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar