onsdag 5. mars 2014

Dagene bare flyr avsted

..., og jeg føler at jeg ikke får gjort noe som helst. Det stemmer selvfølgelig ikke - jeg får jo gjort det som er min hovedoppgave for tiden; å kose med og ta vare på mini, men bortsett fra det, får jeg gjort fint lite. 


Eller det stemmer vel ikke helt det heller - i helgen fikk jeg for eksempel vasket litt mens mamma hadde med mini på tur, og så hadde vi besøk av søsteren min og Mr. O lørdags kveld og søndag var vi på middag hos Js foreldre og på kaffi hos mamma. Mandag spiste jeg og mini lunsj med søsteren min og om kvelden var jeg på min første joggetur på mange måneder. 

I går var vi på "De utrolige årene" igjen. Etterpå shoppet vi litt babyklær på salg. I dag har jeg endelig fått sett på foreldrepengeutbetalingene mine - jeg mener nemlig at jeg har fått litt for lite utbetalt. Nå venter jeg på tilbakemelding fra lønningskontoret. Mens jeg holdt på med det, kom jeg på at jeg har glemt å sende kvitteringene fra fysioterapien min til forsikringsselskapet. Håper bare det ikke er for sent å få utgiftene refundert nå...


I tillegg til disse tingene som jeg har fått gjort innmellom amming, tur, leking og kos, er det en del ting som jeg har lyst til, eller burde gjøre, som jeg ikke får gjort og dermed føles det som jeg ikke får gjort noe. Planlegging av dåpen, for eksempel. Det er bare to uker til og vi har ikke engang greid å bestemme oss for hvem som skal være faddere, eller hva jeg skal gå i... 


Og så har jeg en plan om å rydde i garderoben, men det har blitt utsatt gang på gang. Nå tviler jeg på at det blir gjort før etter dåpen. Det samme gjelder rydding av gjesterom og flere syprosjekter. Jeg tror jeg må si meg fornøyd hvis vi får vasket huset (de rommene som gjestene kommer til å se på dåpsdagen - resten får vente) og organisert selve dåpen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar