torsdag 6. mars 2014

Shopping til dåp

I går ble jeg liggende å google litt etter ideer til dåpspresang til mini. Jeg fant noe jeg likte, men det måtte bestilles i en gullsmed. Jeg bestemte meg derfor for å ta med mini på en spontan tur til Åsane i dag. Vi fikk bestilt gaven, men jeg vet ikke om den blir ferdig i tide til dåpen neste helg.

Vi fikk også kjøpt servietter og litt annet stæsj, men kjole til mamman, derimot, fant vi ikke. Eller det vil si, vi fant en kjole jeg likte utrolig godt, men de hadde ikke min størrelse i riktig farge. Nå greier jeg ikke å slutte å tenke på kjolen, og vurderer å kjøre til byn i morgen - der hadde de nemlig større utvalg.. 



Jeg tror jeg kommer til å gjøre det. Jeg får litt dårlig samvittighet for å dra med meg mini på shopping to dager på rad, men jeg tror egentlig ikke hun har noe i mot det. Hun var rolig og blid i stort sett hele dag, men på slutten ble hun litt urolig. Jeg satt meg da på et ammerom og preiket litt med henne, ammet og koste litt, før vi gikk en del slik at hun sovnet i vogna. 

Hun sov til vi skulle kjøre hjem, men våknet da jeg flyttet henne fra vogna til bilstolen. Jeg trodde hun kom til å sovne igjen - hun pleier nemlig det i bilstolen, men i dag gjorde hun ikke det. Jeg tror rett og slett det gikk for sakte, og var for lite bevegelse i bilen, gjennom køen i Åsane. Hun sovnet i hvert fall ikke og hun var ikke helt fornøyd, så jeg så meg nødt til å stoppe for mer amming og kos. Det funket heldigvis og resten av turen gikk helt fint. I slike situasjoner er jeg bare så utrolig takknemlig for at vi har fått til ammingen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar