søndag 9. mars 2014

Dåpsinvitasjoner

Jeg bestilte, som nevnt tidligere, dåpsinvitasjonene fra Kortshop. Jeg valgte en ganske enkel variant med et fuglemotiv på fremsiden og et bilde av mini inni. 

Hadde jeg hatt tid og evner skulle jeg gjerne ha laget invitasjonene selv, men da det ikke er et alternativ for tiden synes jeg det er fint å gi ferdigtrykte invitasjoner og kort et litt personlig preg med å tilføre litt ekstra pynt. I dette tilfellet har jeg bestilt litt sommerfugler i ulike varianter til å pynte bordet med, og valgte derfor å pynte invitasjonene med en ekstra sommerfugl også. 


Sånn ellers går det stort sett i dåpsforberedelser her, men alt tar så mye lenger tid nå enn det gjorde før. Jeg har laget en liste med punkter som jeg gjerne ville ha gjort før dåpen, men jeg tror kanskje jeg må revidere den. Rydding i skap på kjøkkenet og badet er jo strengt tatt ikke helt nødvendig. Å lage bordkort er derimot ganske viktig, og det skal jeg gjøre nå.
 

1 kommentar:

  1. Kortshop har mye fint - vi bestilte invitasjoner til konfirmasjon der.

    SvarSlett