lørdag 19. april 2014

Sydilla

Den siste uken har jeg fått skikkelig sydilla igjen. Jeg har jo allerede fortalt at jeg har sydd en ny heldress. I tillegg til det har jeg sydd et par skinntøfler, en bukse med matchende smikke og en kjole til mini.

Tøflene ble sånn passe vellykket, men jeg er ikke helt fornøyd med skinnet jeg brukte. Jeg vurderer å sy et nytt par hvis jeg kommer over noe fint skinn - nå har jeg jo mønsteret og har allerede gjort det en gang - men vi får se om jeg gidder. 


Buksen og smikken ble ganske bra. Jeg hadde allerede sydd en hals til meg i samme stoff, så nå kan vi matche. Jeg skal prøve å få tatt noen bilder neste gang vi har de på oss slik at jeg kan vise dere.

Kjolen ble også bare sånn passe vellykket, men med tanke på at jeg ikke har all verdens syerfaring og at jeg laget mønsteret selv, er jeg ganske fornøyd. Det ble tross alt en kjole som ser helt okay ut, men jeg føler meg sikker på at jeg kan få til et bedre resultat hvis jeg prøver igjen.  Jeg skulle egentlig bare bruke opp noe restestoff, men nå tror jeg at jeg må kjøpe nytt stoff for å få et best mulig resultat. 


Bildene i dagens innlegg er fra mandag da vi var på Stoff&Stil og handlet inn mer stoff til alle mammas prosjekter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar