tirsdag 29. april 2014

Mamma og mini matcher

I dag har vi vært på "De utrolige årene" igjen. Nå er det en måned siden vi var der sist og det var virkelig stor forskjell på alle babyene. Sist lå de nesten bare på gulvet - denne gangen var det mye mer liv og røre. En av babyene hadde til og med begynt å krype. 


Etter at vi var ferdig der, skulle jeg bare noen få ærender før vi skulle kjøre hjem. Det endte selvfølgelig med at jeg kjøpte masse greier jeg egentlig ikke trenger. Vi holder jo på å ordne i stand uteområdet vårt for sommeren og jeg så for meg disse gøye plasttingene der ute, og på piknik, selvfølgelig.


J mener vel at vi har nok plastting til de få piknikene vi har i løpet av et år, men jeg er sikker på at det blir flere i årene som kommer, og da skal det i hvert fall ikke stå på utstyret. Jeg synes i hvert fall slike ting blir enda kjekkere når man kan gjøre litt ekstra ut av det.


Sånn ellers har både J og pappa malt i dag, så det går stadig fremover utenfor. Jeg har vasket og begynt å plassere ut igjen puter og andre pynteting. Jeg har også kjøpt inn nye sommerblomster som jeg håper å få plantet snart. Det spørs om jeg får tid i morgen, da skal vi nemlig på femmånederskontroll - hjelp, som tiden flyr!

Ja, og så har jeg begynt å fargekoordinere antrekkene til meg og mini. Ikke alltid, men av og til. I dag hadde hun på seg bukse, smikke og lue som jeg har sydd.

1 kommentar: