onsdag 9. april 2014

Mamma og mini på eventyr - jobben til mamma

I dag har vi vært på besøk på jobben min for første gang. Vi skulle spise lunsj og diskutere noen organisasjonsendringer, og jeg planla og være der i halvannen time. Det gikk selvfølgelig ikke. Det er jo umulig å bevege seg i normalt tempo når du har med deg en baby - alle skal jo snakke med deg og se på babyen. Det er jo koselig det, men det resulterte i at vi var der i over to og en halv time.


Jeg var litt nervøs på forhånd. De jeg skulle snakke med har riktignok små barn og forståelse begge to, men det hadde jo vært litt kjipt for oss alle - ikke minst mini - hvis hun hadde blitt urolig, men nok en gang oppførte hun seg eksemplarisk. 

Hun sjarmerte alle og hun satt og putlet med en leke mens jeg snakket med sjefene mine, så fikk hun litt mat og sovnet i stolen sin mens jeg snakket med litt flere kollegaer før vi endelig kom oss avgårde. 


På vei hjem fikk vi også bestilt pass til mini, så nå er i hvert fall det i boks før vi reiser til Praha. Bare tusen andre ting å planlegge og bekymre seg for...men jeg gleder meg veldig til å reise, da :-)

Bildene i dagens innlegg er fra en av våre mange lesestunder. Vi leser bok minst to ganger for dagen. Av og til ligger vi på gulvet slik som her, og av og til sitter hun på fanget mitt. Det er veldig koselig og hun ser ut til å like å se på bildene og høre meg beskrive det hun ser, men jeg må si at jeg gleder meg litt til vi kan lese noe mer spennende enn "Baby GoGo", altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar