onsdag 2. oktober 2013

Litt mer baby shower

Jeg har både håpet og trodd at venninnene mine ville stelle i stand en baby shower for meg, men jeg hadde ikke forventet at det skulle være allerede nå i helgen - men det var det altså. Jeg trodde jeg skulle på tur med søsteren min og søsteren til J, men i stedet ble jeg som sagt sendt i kjelleren med en venninne som la shellac på meg mens de andre ordnet til i hovedetsajen.


 


Festen ble sparket i gang med presangåpning, og jeg (vi) fikk så mye fint! Jeg viser bare et tilfeldig utdrag her, men jeg setter like stor pris på alt vi fikk.




Vi fortsatte med å spise. De hadde laget mye god mat og mye med babytema.





 
Etter mye god mat, boller og kake, var det tid for selskapsleker. Først skulle alle tippe hvor stor magen min er. Alle klippet en snor i den lengden de trodde, og jeg lagde til slutt fasiten og gikk rundt og sammenlignet. Moren min bommet med kun en millimeter eller to, så hun vant - men det var mange som var ganske nærmt. Magen var på søndag 105 cm, forresten.



Den neste leken gikk ut på at jeg fikk bind for øynene og måtte smake på fire forskjellige ting i blinde. Jeg trodde det skulle være noe skikkelig ekkelt, men det viste seg at det heller var "innpakningen" som var litt ekkel. De hadde nemlig smeltet diverse sjokolade og sånt i bleier, så det så mer ekkelt ut enn det var..


Alt i alt var det en meget hyggelig kveld. Tusen takk, jenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar