lørdag 1. november 2014

Hjemme igjen

Da er vi tilbake igjen fra en kjempefin tur til Gran Canaria med familien til J. Vi fikk det ganske travelt i dagene før vi reiste, så jeg fikk ikke oppdatert bloggen og forhåndsskrevet noen innlegg slik som jeg hadde tenkt. 


Jeg kvidde meg litt til flyturen på forhånd, men det gikk heldigvis kjempefint. Siden mini er en del større nå enn sist vi flydde, fryktet jeg at hun ikke ville få sove og at hun ville bli veldig rastløs. Jeg hadde forberedt meg godt med mange nye småleker som vi kunne ta frem etter hvert, og det fungerte fint. Hun sov bare i underkant av en time hver vei, men det var heldigvis nok. 

Dagene på Gran Canaria gikk også veldig fint. Mini har storkost seg med familien til J - hun nyter virkelig å være midtpunktet. Og så er det fint for oss foreldrene å reise sammen med andre som kan være med å avlaste oss litt. 


Vi merker allerede at det er stor forskjell på å reise på ferie med og uten barn. Det er definitivt slutt på rolige flyturer med en god bok og late dager i solen - nå er det full guffe hele tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar