onsdag 19. november 2014

Bursdagskrone i filt

Helgens feiring av ettårsdagen nærmer seg med stormskritt, og jeg har som vanlig store planer. Eller det vil si, jeg ser for meg ett eller annet, men ingenting konkret enda.

Jeg sier stadig vekk til J at vi har så mye å gjøre før helgen - vasking, baking, matlaging og ikke minst pynting. Jeg vet at jeg ikke må. Mini kommer til å kose seg om jeg har fått laget banner, eller ikke, men jeg har jo lyst å gjøre det!


I dag etter at mini var lagt, begynte jeg endelig på kronen jeg har sett for meg. Jeg hadde egentlig lyst å sy en, men nå ble det en enkel klipp og lim-variant i filt i stedet. Jeg ser ikke for meg noen "prinsessebursdag", men krone må man jo ha når man fyller år.

Når J kom inn og så hva jeg holdt på med, følte jeg at han ga meg et blikk som sa: "Du har mye å gjøre, og så prioriterer du det?" Jaja, nå skal jeg lime på bokstavene og hjertene, og en strikk som forhåpentligvis holder den på plass på hodet hennes. Så skal jeg lage banner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar