søndag 19. oktober 2014

Det er lett å være mamma

..når alt går bra, men alle møter vel før eller siden på små og store utfordringer som setter tålmodigheten på prøve. Vi er inne i en slik periode nå i forbindelse med den fjerde tannen. Vi har hatt noen urolige netter i forbindelse med de tre første også, men det er ingenting i forhold til det vi opplever nå.


I dag stod J opp med mini slik at jeg fikk sove til klokken 11! Det skjer ikke ofte - jeg tror faktisk ikke at jeg kan huske sist jeg sov så lenge - og i kveld har han lagt seg på gjesterommet for å få en god natts søvn før han skal på jobb i morgen. Jeg for min del krysser fingrene for en rolig natt, men jeg har mine tvil. 


Nå tror jeg rett og slett at jeg skal gå å legge meg - i tilfelle vi har nok en urolig natt foran oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar