onsdag 15. oktober 2014

4 uker ferie

Nå er jeg i gang med siste del av mammapermen min - eller det vil si, permisjonen er nå over, men jeg har fire uker ferie før jeg begynner i jobb igjen. Jeg har fremdeles en liten klump i magen når jeg tenker på at jeg ikke skal få tilbringe hver eneste dag med mini lenger, men jeg har også tro på at det kommer til å gå bra.


For selv om det fremdeles føles litt som at "alt er over" når de fire ukene er over, vet jeg jo at det ikke stemmer. Det blir jo bare ett nytt kapittel, og selv om jeg har hatt det utrolig fint i permisjonstiden, betyr jo ikke det at vi ikke får det fint når jeg begynner i jobb igjen.


Jeg er sikker på at mini og J kommer til å storkose seg de dagene de får alene, og så er jeg utrolig glad for at jeg har valgt å jobbe redusert i en periode. Jeg kommer jo faktisk til å ha fri flere dager enn jeg skal jobbe - men først skal jeg nyte de siste fire ukene med verdens beste datter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar