tirsdag 19. august 2014

Opp i høyden

Etter hvert som mini har blitt eldre, har vi måttet gjøre stadig nye grep for å barnesikre hjemmet vårt. En av tingene vi har gjort, er å flytte Expedit-hyllen fra rommet til mini, opp i stuen.


Det var tenkt som en testløsning for å få en plass å oppbevare leker og andre ting som tidligere stod på gulvet. Det ser ut til å fungere fint, så da kommer vi sikkert til å kjøpe en ny hylle til rommet til mini før hun flytter ned, og la denne stå her oppe.


Størrelsemessig passet den jo egentlig ganske fint inn både i bredden og høyden. "Magazine"-boksen kjøpte jeg på Nille for noen uker siden. Tanken er at jeg skal ha bladene mine i denne til jeg får gått gjenom de og lagret det jeg vil ta vare på i mammapermen min. 



I korgen oppbevarer jeg PCene mine. Med en fast plass til både PCer og ladere, er det enkelt å holde stuen ryddig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar