søndag 4. mars 2012

Here I am - this is me

Månedens utfordring hos NIB er å vise frem en del av interiøret som gir deg godfølelsen og som representerer deg. Med et helt nytt hus som jeg elsker var det vanskelig å velge, men valget falt til slutt på stuekroken vår.


Når lyset strømmer inn gjennom de store vinduene og skaper vakre skygger på de lyse veggene kan jeg gå rundt i huset å bare nyte hvor fint vi har fått det. Interiøret er lyst og moderne - og det er akkurat det som er "meg". Jeg synes det er kjempefint med gamle ting og både retro-stil og "chabby chic", men det er bare ikke meg.


Jeg elsker de enkle listene, de nakne vinduene og de moderne møblene. Personlige elementer som bilder jeg har tatt selv på veggene og fine ting med en historie bak - som "cry babyen" fra Kina, muggen fra Georg Jensen, og sukkerskålen fra København -  skaper en personlig stil som representerer meg.


4 kommentarer:

  1. koselig stue du har, nydelige vårbilder! :)
    Ha en fin uke, kanskje sees vi hos meg! Jeg kommer ihvertfall tilbake til deg! La meg til som følger jeg..

    Lykke til i utfordringen, jeg er selv med m tv skapet mitt, gøøøy å delta!! :)

    Hilsen Diana.

    SvarSlett
  2. kjempeflotte bilder av stuen din :D

    SvarSlett
  3. Så fin stue dere har! Den likte jeg godt!! Og veldig fin sofa da, hihi. :)

    SvarSlett
  4. Fin stua deres er!
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett