torsdag 1. mars 2012

Kos med peis

..eller ovn heter det vel egentlig i vårt tilfelle. Tidligere denne uken hadde vi fyr i ovnen for første gang. Vi har som sagt vannbåren varme i hele huset og vi har hatt det godt og varmt i hele vinter uten å fyre i ovnen, men vi måtte jo sjekke at den virket før våren kommer.


Og det gjorde den heldigvis, så nå er vi klar i tilfelle strømmen går - lenge.. J har også begynt på et vedskjul ved siden av garasjen til all veden vi har fått. Jeg tror han saster på å få gjort en del i helgen, men jeg vet ikke når han planlegger å være ferdig.


Nå er det heldigvis snart helg! Denne uken har jeg jobbet ekstra hver dag, så i helgen skal jeg ta helt fri med god samvittighet. I morgen kommer verdens beste venninner på jentekveld og på søndag kommer mine foreldre og besteforeldre på kaffi - og ellers skal jeg bare slappe av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar