tirsdag 28. februar 2012

Hektisk helg

I helgen gikk det rett og slett i ett med jobbing, husvask, baking og familiebesøk. På søndag hadde vi cirka 30 personer på kaffibesøk - da er det greit å ha romslig stue :-) Svigermor stod for mesteparten av bakingen, men jeg bidro med boller og en kake.


Denne gangen prøvde jeg meg på en oppskrift fra Hummingbird bakery, gjenfortalt av Trines Matblogg.


Jeg hadde litt mer melis i bringebærkremen enn det som stod i oppskriften for å få den litt fastere og jeg brukte blåbær til å pynte med med i stedet for bringebær fordi de bringebærene jeg fant ikke egnet seg til å pryde toppen av en kake...


Den ble ganske god, men veldig mektig! Det beste var at den var egentlig ganske enkel å lage og de to nederste lagene kan fint lages en dag eller to på forhånd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar