onsdag 22. februar 2012

En plass til alt

..og alt på sin plass - også på badet. Som nevnt tidligere liker jeg å ha orden i skuffer og skap. Jeg kan ikke fordra å lete etter ting og jeg kunne derfor for eksempel aldri hatt sminken min i en korg som jeg måtte rote gjennom hver morgen.


Innholdet i skapet mitt på badet er organisert ut i fra bruksområde og det jeg bruker mest er lettest tilgjengelig. Sminkekostene er lett å få tak i siden de står i et lite glass og oppbevaringsboksene fra IKEA er geniale. (Jeg kjøpte de for mange år siden, så jeg har ingen ide om de har de lenger.)


Når jeg først var i gang med fotografering på badet måtte jeg jo ta noen flere bilder og plutselig ble jeg inspirert av "Dagdrømmeren" som presenterte et nytt perspektiv i sammenheng med en utfordring for en stund siden. Mine bilder er derfor tatt fra dusjen denne gangen.


Når vi kom hjem fra Spania hadde nellikene tørket seg selv og jeg syns fargene var så fine at jeg klipte stilkene av de og plasserte de oppi en vase. 


4 kommentarer:

  1. Jeg liker også å ha orden på ting. Akkurat på badet ønsker jeg nye møbler, men må venter å ha bedre budsjett ;)

    Tusen takk for kommentaren inne hos meg ♥

    Vicky

    SvarSlett
  2. Gratulerer med et kjempeflott hus! Jeg er så glad for at jeg oppdaget bloggen din. Nå har jeg lest alle innleggene, og fått masse ideer og inspirasjon. Tusen takk for at du deler! Samboeren og jeg skal igang med husbygging nå. Lurer på en liten ting; hvor stort er walk-in-closetet deres? Vi skal også ha det, men jeg er veldig usikker på størrelsen. Jenter er jenter ;) Gleder meg til å følge bloggen din videre! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Tusen takk - vi er veldig fornøyde med huset :-) garderoben er 10 kvadrat (4,2 x 2,4 m) og jeg er veldig glad for at den er såpass stor - det er utrolig deilig å få plass til klær, sko og tilbehør på en plass :-) lykke til med husbygging!

    SvarSlett
  4. Tusen takk skal du ha! Nyt tiden i et flunkende nytt hus : )

    SvarSlett