tirsdag 27. mars 2012

Bryllupsoppdatering

Enda en milepæl på veien mot bryllupet er nådd - vi er nemlig ferdig med invitasjonene. Nå gjenstår det bare å få levert alle sammen. Vi gikk for en veldig enkel variant med bilde av oss på fremsiden og en ganske uformell stil. Siden vi ikke har fått levert de ut enda vil jeg vente med å vise de her på bloggen.


Ellers har vi booket band og så smått begynt å tenke på menyen, kaken, buketten og håret. Jeg er så heldig at jeg har en god venninne som er blomsterdekoratør, en som er frisør og en søster som er hobbybaker så jeg får mye god hjelp og gode innspill.

Vi har også bestilt bryllupsreise til New York og Los Angeles. Vi reiser to dager etter bryllupet sammen med søsteren min og Mr. O. Det vil si at vi får oppleve 4. juli i New York som nygift <3


1 kommentar:

  1. La faktisk akkurat ut bryllupsinvitasjonene våres på bloggen... ta gjerne en titt og si hva du ynes ;) Når er deres store dag? :)

    SvarSlett