søndag 31. juli 2011

Stue

Den nye sofaen er endelig på plass i hovedetasjen og tre egentatte bilder skal inntil videre pryde veggen. På sikt håper jeg de må vike for et stort bryllupsbilde :)


I løpet av uken håper jeg å finne et passende salongbord og kanskje gardiner.


Angående gardinene er jeg delt mellom lyse gardiner som matcher resten av interiøret og mørke, men lette gardiner, som bryter litt med alt det lyse. Jeg heller kanskje litt mot det siste, men jeg har ikke funnet de rette enda..

Ellers er det eneste som gjenstår for J litt arbeid på terassen og opphenging av speil, dorullholder osv på begge badene og selvfølgelig trapp, ytterdør og peis. Trappen og ytterdøren blir levert neste uke - når peisen blir levert er fremdeles usikkert. Rørlegger holder på med pumpen til vannbåren varme og de mener alt skal være ferdig på tirsdag :D

Det nærmer seg med andre ord kraftig! Jeg holder på å flytte ting fra leiligheten til huset - for øyeblikket bor vi litt her og litt der. Skal bli godt å komme offisiselt i hus - med varmt vann, oppvaskmaskin, vaskemaskin og internett!

1 kommentar:

  1. kjempe flotte bilder av ei kjempe flott stue.:) likte sofaen dekas..:)
    Gratulera så mykje med forlovelsen;)
    -Ina og Tore-

    SvarSlett