torsdag 18. august 2011

Katter i ulike former

...har i løpet av den siste uken inntatt vårt nye hus. Denne stolte pusekatten fra Georg Jensen fikk vi i innflytningspresang fra verdens beste søster og Mr. O. Lykke til i Afrika, G - du vil bli savnet og vi gleder oss allerede til du kommer hjem om tre måneder! <3


Jeg vet ikke om det var en katt som var inspirasjonen til Henning Koppel når han designet kannen - jeg ser jo at det også kan ligne en fugl. Stilig er den i hvert fall!


Den andre katten som har flyttet inn er litt mykere og mye mer rampete. Hun er 12 uker gammel og heter foreløpeig bare "Pus". Jeg prøvde å få henne til å sitte fint for å få frem formen i kannen - dette var det nærmeste jeg kom:


Hun er i hvert fall verdens søteste katt og vi elsker henne allerede - selv om hun jevnlig går til angrep på både den nye sofaen, gardinene og blomstrene som står på gulvet..


Ellers har vi nå fått ytterdøren på plass og J er å henter peisen. Ikke lenge igjen før alt er ferdig innvendig nå! :D

2 kommentarer:

  1. Heisann.

    Dere hadde det fint og jeg syns klokken på veggen er knallkul. Kattenpusen var nydelig og veldig søt. Heller katt enn hund for min del.

    Ha en fin fredag og ønsker deg en flott helg.

    Vigleik

    SvarSlett
  2. Verdens fineste pus! Saa kjekt aa sjaa at de har komt i hus. Helsa J, og kosa deke i den nye, flotte heimen! Stor klem fra Gina :)

    SvarSlett