fredag 4. november 2011

Oops, I did it again

Det ble jammen meg litt handling i dag også. Nattåpent er farlig, altså! Heldigvis kan jeg skylde på at dette er den første julen i det nye huset, så vi trenger jo en del mer julepynt enn i den lille leiligheten...


Jeg har kjøpt nødvendige ting som juletrefot, juletrelys, pinnekjøttgryte og julestjerne,i tillegg til noen ikke fullt så nødvendige ting. Når jeg kom hjem og pakket ut alt, oppdaget jeg til min store forskrekkelse at esken fra Rosendahl var tom! Heldigvis fikk jeg tak i butikken og det viste seg at jeg hadde fått esken til utstillingsmodellen og de lovet å legge den av til meg.


Jeg slo også til å kjøpte like sko til meg og J. Kjekt å ha :-)


1 kommentar:

  1. Ser ut som du har kjøpt mye fint og veldig kjekke sko til vinteren :) god helg!

    SvarSlett