søndag 27. november 2011

Advent

Tenk at det er første søndag i advent allerede - tiden bare flyr avgårde! So much to do and so little time to do it!

Vi skal som sagt feire jul hjemme i år og jeg har begynt å merke presset. Både min familie og Js familie kommer - og selv om jeg vet at alle er forståelsesfulle, er jeg livredd for å ødelegge julemiddagen. Det er tross alt årets viktigste måltid..


Adventsstaken er i hvert fall ferdig - heldigvis en ting som kan krysses av på min uendelige liste med things to do. Jeg elsker lister - i hvert fall når jeg kan krysse av noe :-)


Jeg kjøpte adventsstaken i fjor - hadde jeg kjøpt den i år, hadde jeg sikkert gått for en kubbelysvariant, men jeg fant ut at det var for dumt å bytte den ut etter bare ett år.



1 kommentar:

  1. Hei
    Middagen går nok fint, skal du se. Når jeg har middag på julaften hjemme, pleier jeg å forberede så mye som jeg kan kvelden før, slik at det ikke blir så mye stress på selve juledagen.
    fin adventsstake! og lampene over spisestuen var superstilige!
    Ønsker deg en god dag
    klem Tonje

    SvarSlett