fredag 10. oktober 2014

En travel uke

Denne uken har vi hatt tettpakket program nesten hver dag. Vi har vært på shopping, på babytreff, på besøk hos oldeforeldre og besteforeldre, og jeg har hatt meg en tur avgårde uten mini. Hun ble passet av moren til J og tanten sin, og det gikk kjempefint.



Jeg har ikke vært veldig mye borte fra mini, så det er fremdeles litt spennende hver gang jeg reiser fra henne. Jeg er ikke egentlig redd for at hun ikke skal ha det bra, men jeg kan plutselig se for meg at noe skjer og at jeg ikke var der for å ta vare på henne. Det går vel kanskje over med tiden - hvis ikke får jeg bare lære meg å leve med det..

Det er i hvert fall deilig å føle at det er går fint å overlate henne til andre innimellom.

1 kommentar:

  1. Flott blogg og takk for flotte input :)

    www.utleieboligkrs.no

    https://www.facebook.com/utleieboligkrs

    SvarSlett