fredag 3. oktober 2014

En liten bloggtørke

Jeg er på en måte litt inne i en bloggtørke for tiden. Jeg er nok litt uinspirert, men mest handler det om at jeg ikke har plass til flere bilder på PCen min. Den er for tiden proppfull og ultratreg. Jeg har allerede back up av mange av bildene på en ekstern harddisk, men nå tenker jeg å kopiere alt inn på enda en harddisk, for så å slette alt på PCen.


Først må jeg bare kjøpe enda en harddisk, så må jeg kopiere alt hit og dit, og slette alt fra PCen. Det burde jo ikke være så utrolig vanskelig, men det har nå gått ukesvis uten at jeg har fått gjort det. Derav kun mobilbilder på de siste innelggene...

Dagens bilder er hentet fra det proppfulle arkivet og de er tatt for en måned siden. Jeg satser på å komme sterkere tilbake om ikke lenge - med bedre bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar