mandag 6. oktober 2014

Steikje fine gardine

De kritthvite gardinene våre med bladmønster på, er nå byttet ut med noen litt lunere gardiner for høsten. Selv om det egentlig er tynne sommergardiner, synes jeg fargen gir stuen et lunere preg.


Hvis jeg skulle bytte gardiner, ville jeg ha noen som passet sammen med tingene vi allerede hadde i stuen. Jeg bestemte meg for å prøve å finne noen som passet sammen med de nye brudebildene og puten i den svarte lenestolen. Det er sikkert ikke så enkelt å se fargen i den puten på dette bildet, men det første J sa da jeg hadde hengt opp gardinene, var at de matchet den puten!


Gardinene er kjøpt på Europris til 50 kr per lengde! Til sånne priser kan man jo faktisk skifte ut gardinene selv når man er i ulønnet permisjon uten å ha dårlig samvittighet. Bildene er tatt sist J støvsugde. Til vanlig er nemlig gulvet fylt med lekene som for anledningen var ryddet opp i lekegrinden.



1 kommentar:

  1. Hihi. Eg har smitta deg. #brudebilde :p
    Ps. Veldig fine gardiner og veldig flink J. Minner om at Ø ikkje visste at kjøkkenet var rødt... :/

    SvarSlett