onsdag 24. september 2014

Burde, burde

De siste ukene har jeg vært særdeles lite effektiv etter at mini har lagt seg for kvelden. Listen over ting jeg burde ha gjort er lang, men jeg får liksom ikke "ræven i gir". 

Jeg tror kanskje nettopp det at listen er så lang, gjør det enda vanskeligere å komme i gang med noe som helst. Det blir ikke gjort noe i dag, men jeg bestemte meg plutselig for å blogge i hvert fall, så slipper jeg å tenke på det i morgen.


I morgen skal jeg prøve å få lest boken "Ona fyr" av Ingebrigt Steen Jensen. Den handler så vidt jeg vet om samarbeid, og den skal være tema på seminaret jeg skal på med jobben neste uke.

Plutselig en dag skal jeg også modifisere noen mønster og sy en hel masse greier, gå gjennom alle bildene jeg har tatt siden mini ble født, ta back up, fremkalle bilder, lage album, sende inn noen minner til den digitale minneboksen til mini og gå gjennom blader til mammapermen min, for å nevne noen ting fra listen.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar