tirsdag 3. desember 2013

Plutselig mamma

Lille Jenny kom overraskende til verden onsdag 27. november 2013 kl 17.44. Fødselen kom som et sjokk på både mamma og pappa som ikke hadde fått tid til å forberede seg skikkelig. Det hele skjedde utrolig fort, og ikke helt uten dramatikk. 

Jeg har naturlig nok ikke tid til å skrive så mye akkurat nå, men jeg tenker å dele mer etter hvert. Det er mange inntrykk som skal bearbeides, og da er skrivingen en fin måte for meg å gjøre det på.


Kort oppsummert har den siste uken bestått av mange oppturer og noen nedturer, men mest av alt en enorm kjærlighet til det lille barnet jeg og J har skapt. Jenny er helt fantastisk - myk og god, søt og snill - og den følelsen når hun ser seg rundt meg de herlige øynene sine og gir meg noe som ligner et smil, er bare helt ubeskrivelig.

12 kommentarer:

  1. Gratulerer med den lille :)

    SvarSlett
  2. Næmmen, - gratulerer så mye! Hun så bra fin ut, ja! :-)

    Mvh HildeSu

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med ei søt lita jente :)

    SvarSlett
  4. Heisan! Har fulgt med deg siden du startet byggeblogg - da vi var i husbyggingsfasen selv - ikke kommentert til deg tidligere! GRATULERER så mye med jenta!!!! :):) Fantastisk følelse å være mamma! :) Siw E

    SvarSlett
  5. Der var du jo! Gratulerer med skjønne, lille Jenny! Gleder meg til å høre mer om dere. :-)
    E

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye som mamma! Nyt dagene og kos dere!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med veslejenta!
    Mvh. Venke

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med fine, lille Jenny!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med fine, lille Jenny!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye!
    Har vært innom bloggen din flere ganger, men vært dårlig på å kommentere;)
    Hilde

    SvarSlett
  11. Litt sent ute, men tusen takk, alle sammen!

    SvarSlett