fredag 20. januar 2012

Made in China

Da har det allerede gått en uke siden forrige innlegg. Jeg vil si at jeg har gyldig grunn - jeg har nemlig vært på jobbreise igjen. Jeg reiste forrige lørdag og kom hjem sent i går kveld og selv om jeg hadde tatt bilder av kontoret som jeg kunne ha blogget, ble det rett og slett ikke tid..


Det ble ikke mye tid til sightseeing og shopping, men jeg har nå fått med meg noen suvenirer hjem. Som overskriften røper er de lagd i Kina - det er nemlig der jeg har vært!


 Man kan vel ikke reise til Kina uten å kjøpe med seg spisepinner? De hadde utallige varienter å velge i, men jeg falt for disse:


I morgen skal jeg prøve brudekjoler for første gang og jeg får sommerfugler i magen bare jeg tenker på det! Tenk hvis jeg finner Kjolen jeg skal gifte meg i! I utgangspunktet skal jeg bare kikke, men man vet jo aldri - hvis jeg finner den rette, må jeg jo bare slå til :-)


1 kommentar:

  1. Morro med utenlandsreise og nydelige spisepinner! Også så spennende med brudekjoleprøving da! Du får ha masse lykke til, og ei fin helg!

    SvarSlett