onsdag 25. januar 2012

Brudepikekjoler og kake

I går var jeg og komiteen hos den lokale sydamen og diskuterte brudepikekjolene de skal få sydd til bryllupet. Vi hadde tatt ut stoffprøver og alle hadde kikket litt på kjoler på nettet slik at de hadde en ide om hvordan kjolen deres skulle se ut.


Alle skal bruke noenlunde de samme stoffene, men kjolene blir ganske forskjellige. To korte og to lange. Jeg tror de kommer til å se fantastiske ut alle sammen! Jeg tror jeg også må få sydd meg en matchende kjole slik at vi alle kan matche også ved en senere anledning.


I dag har jeg hatt knekkebrød og kake til kvelds. Søsteren min skal bake bryllupskaken og hun har allerede begynt testingen. Vi har bestemt at en av tre etasjer skal være krydderkake med smørkrem og marshmallowsfondant. Vi fikk smake på mandag, men måtte spare litt til i dag for å smake hvordan den smaker etter to dager - og den var minst like god i dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar