søndag 4. desember 2011

Gjesterom igjen

Jeg trodde ikke det ble tid til blogging i dag, men når jeg ble ferdig litt tidlig med alle dagens gjøremål, bestemte jeg meg for å vise litt av det jeg har holdt på med på gjesterommet i dag.


Nå har jeg fått opp bildelister med bilder og nattlamper. Foreløpig er det postkort fra IKEA i rammene, men på sikt skal de nok byttes ut med egne bilder.


Jeg synes faktisk at det ble såpass koselig at jeg fikk nesten lyst til å sove her i natt - men bare nesten. Jeg elsker heldigvis fremdeles hovedsoverommet også.


Jeg tror faktisk at alt på disse bildene, med unntak av "nattbordet" med pynt og teppet, er kjøpt på IKEA. Noe av det er nytt, men mye hadde vi fra før. Vi har også kjøpt en pult og litt andre kontorrekvisita, men det får jeg vise en annen dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar